HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.03.02. 22:13 gyengetölcsér

CV

A tegnapi napot önéletrajz-írással töltöttem. A jelentkezési folyamat minden lépését kielemeztem, próbálok/tam rájönni, miért nem alkalmaznak? Mert külföldi vagyok? És azokat nem csípik? Vagy nem elég jó az önéletrajzom? Nem a megfelelő dolgokat írtam bele, vagy nem hangsúlyozom ki eléggé, amit ki kéne? Végül is miért ne lehetne elképzelhető?

Így tegnap mindenféle sablonokat bámultam, és találtam persze kismilliót, még olyat is, ahol külön kategóriák voltak, pl. adminisztratív tevékenységre jelentkezéshez való CV, könyvelőknek szánt CV, mittudomén, zongorahangolóknak szánt önéletrajz-sablon. Végül 5-öt töltöttem ki, most fogjuk eldönteni Mariannal, hogy melyik maradjon. És ahogy olvasgattam ezeket a sablonokat, tényleg maradi volt a mostani papírom, jó ötleteket találtam itt-ott, bele is építem majd a véglegesbe.

Más. Ma meglátogatta a könyvtárat a Kulturális, Művészeti és Szabadidős Miniszter, Nelson McCausland, és persze ki vezette körbe? Marcsi. Mert akinek kellett volna, épp szabin volt ma. Itt van a cikk, ha lejjebb görgettek, találtok pár képet is, Marian is ott van némelyiken:

http://www.ni-libraries.net/news/belfast-central-library-hosts-ministerial-visit/

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr132705695

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása