HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.28. 16:12 gyengetölcsér

Gyanús

Múlt pénteken kaptam egy levelet az egyik cégtől, ahova jelentkeztem, az áll benne, hogy sajnálják, de rajtuk kívül álló okok miatt határidőn túl érkezett a jelentkezési lapom. Elég kínos, legalábbis rájuk nézve, ugyanis a határidő kedd délután volt, én pedig hétfőn személyesen vittem el nekik a borítékot. Ciki. Gyorsan írtam is nekik emilt, hogy miféle eljárás ez, a HR-es visszaírt, hogy jaj, de sajnálják, utánanéznek. Ma érkezett újabb levél, hogy (ismét) előre nem látott események miatt visszavonták az egész eljárást, de ha megint meghirdetik, jelentkezzek nyugodtan. Nem büdös itt egy kicsit valami?

Na, a blog akkor kék lesz, legalábbis annyira, amennyire most látjátok. Majd ha rájövök, hogy kell színt váltani (Zsuzsa), akkor kísérletezek. 

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr502698541

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása