HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.03.09. 14:36 gyengetölcsér

Jó postás

Valami történt, ma kaptam levelet attól a cégtől, amelyiknek az álláshirdető plakátjait Marian, hm, megritkította a könyvtárban. És felvettek. Ez a munka egy éves időtartamú, 2-12 hetes projektekkel, amiket adminisztrálni kell. De attól, hogy a listájukon fent vagyok, nem garantált, hogy munkát is fognak adni, gondolom, van még vagy 100 ember ezen a listán. De ez is több, mint a semmi.

Tegnap meg az önkormányzattól jött levél, ők a gazdái a szabadidő-központoknak és ide is jeletkeztem recepciósnak. Hívtak tesztet írni, 18-ára. Mivel múltkor már írtam egy ilyet, igaz, egy másik helyre, és az sikerült, remélem, most is fog. Ha a teszt jó, feltételezem, hogy lesz interjú is, de nem tudom. Majd megmondják.

Hétfőn egy online jelentkezési lapot töltöttem ki, a Queen's University-n (ahová korábban már jelentkeztem Clerical Officer-nek, és túljutottam a teszten meg az interjún is) hirdettek recepciós melót. Majdnem kitéptem a hajam, mire befejeztem. Igazából már több hete írtam, mert... nem is tudom. Kérték, hogy írjam le, a tapasztalatam, képességeim, stb. mennyiben tesznek alkalmassá a munkára, különösen a szükséges és kívánatos követelmények függvényében. Na, ti mit írtatok volna? Összeszedtem mindent, persze Word-ben írtam, nehogy elszálljon a neten ír szöveg. Kész, bemásolom, gép gondolkozik, majd kiírja: túl sok a karakter. Merthogy max. 6000 lehet. Megnézem, az enyém szóközök nélkül 8000, szóközökkel sokkal több. Törlök, egy sort, két sort, átfogalmazok. Megnézem a karakterszámot. 6984. Megint törlök, de ez fontos lenne, hogy benne legyen, nem érdekel, muszáj törölni. 6459. Baszki, törölj még. 6182. Megy ez, mindjárt megvan. próbájuk ki most. .... És elfogadta! Persze minden ilyet éjfél körül csinálok, hogy még fáradt is legyek, úgy kell nekem.

A GAP NI-tól, ahova a munka-kihelyezés történne, nem jelentkezett senki, holnap megyek a banyához a munkaügyibe, majd ő megmondja, miért nem.

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr392724908

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása