HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.10. 12:07 gyengetölcsér

Csütörtöki

Megérkezett a hűtő, még kedden. Nagyon szép, magasabb, mint az előző, de emiatt már nem tudjuk a tetejére tenni a mikrót. Illetve tudni tudnánk, de Marcsi biztos nem, én meg küszködve érném csak el. Most a mosógépen lakik, de nyilván, ha mosunk, majd levesszük.

Ungarische Salami:)

Kissé elmosódott bor, tej, Traubi...

Annyira kurvajó telefonom van, hogy el se hiszem! Az előbb megnéztem az emiljeimet, tök üres a Beérkező üzenetek mappa. Mondom, mi a ...? Frissítés. Kukában keresés (mondjuk a kuka mappát se találtam meg). Összes levél között keresés. Névre keresés. Semmi. Kezdtem fogalmazni a Guglinak a levelet, amikor eszembe jutott, hogy a telefonon is meg szoktam nézni a leveleket, és akkor szinkronizál. Belenéztem a Kuka mappába a telefonon, ott volt minden! Ami azért is jó, mert tegnap kértem jelentkezési lapot egy cégtől, és még nem nyomtattam ki. Szépen visszahelyeztem mindent a Bejövő mappába, frissítettem a laptopon az emiljeimet, és violá, minden visszahelyeződött!

Voltam a munkaügyis néninél, változások vannak. Először is, mostantól 2 hetente kell nála jelentkeznem, nem havonta. Aztán új szerződést kellett aláírnom, új feltételek szerint kell állást keresnem. Eddig leginkább adminisztratív munkát kerestem, max. 1 órányira innen. Az új szerződés szerint most már más kategóriában is néznem kell, és hajlandó kell legyek napi 2x1,5 órát utazni. Azért van egy olyan érzésem, hogy ha jelentkezek is ilyenre, akkor se vesznek fel, mert a munkaadók is inkább helyi munkaerőt keresnek. Meglátjuk. A nő elégedett volt az erőfeszítéseimmel munkakereés ügyben, meg kelltem volna lepve, ha nem, az elmúlt két hétben kb.  munkára jelentkeztem, itt van előttem még 2 jelentkezési lap. Ezenkívül lehet, hogy tudok menni valami tanfolyamra, ha a nővel meg tudom beszélni. 2 hét múlva megbeszéljük a részleteket, de amiket mutatott, azok nagyon jók voltak. Kicsit kelletlenül ajánlotta ezt a lehetőséget, én persze rögtön ráharaptam, mert segíthet jobb munkát találni. Ez egy 26 hetes tanfolyam, vagyis ha mehetek, akkor nem fogunk tudni hazamenni nyáron. De ingyenes és hasznos, akkor meg?

 

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr232651374

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása