HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.03.04. 17:42 gyengetölcsér

Biznisz

Ma elmentem Coleraine-be, ami fent van északon, úgy másfél óra kocsival. Eredetileg vonattal akartam menni, de be akartam még menni Ballymena-ba is, de akkor nem értem volna haza időben, mert 1,5-2 órákat kellett volna várnom a vonatra. Elvileg azért mentem, mert mind a két városban volt/van üzlet, amelyik árulja a gitárokat, de a Coleraine-i tulajnál nem mentek, így visszaadott párat. Izgultam kicsit a vezetés miatt, még sose voltam egyedül ilyen hosszú úton, megtankoltam, vittem magammal CD-t, hogy együtt tudjak énekelni Cindy Lauperrel, Bonnie Tylerrel, Dolly Partonnal (meg is tettem), pzst, GPS-t. Ugye már mondtam, hogy max. 45-tel mehetek az autópályán, kicsit ciki volt, hogy még a 800 tonnás, áruval megrakott kamionok is úgy húztak el mellettem, mintha ott se lennék. De ha egyszer ez a törvény. Coleraine-ben beálltam egy parkolóba, örültem, mert 1 óra 30 penny-be került, egészen addig örültem, amíg rá nem jöttem, hgy itthon hagytam a pénztárcámat. És persze a traffic warden-ek (ellenőrök?) ott mászkáltak. Nabazz, mondom, feltúrtam mindent, hátha találok egy egyfontos érmét, semmi. Kiszálltam, elkezdtem keresni az ellenőrt, hogy elmagyarázzam a helyzetet, nem találtam. Gyorsan elszaladtam a gitárboltba és közben imádkoztam, hogy ne érjen vissza az ellenőr. Kb. 15 perc alatt megjártam, nem talált meg. A büntetés 30 font, 14 napon túl 60. Drága 15 perc lett volna. Megkönnyebülten pakolgattam a cuccokat a kocsiban, lenéztem a földre, ott hevert a pénztárcám. Baszki, mégse hagytam otthon, csak kiesett a táskából.

Coleraine-ből mentem Ballymena-ba, itt már fizettem a parkolásért... A boltban mondta a pasi (ennek a tulaja is ugyanaz a muki az előző városból), hogy nála meg fogynak a gitárok, van-e most nálam? Hááá, mondom nincs, mert én úgy tudtam, hogy azért jövök, hogy elvigyem őket. Ja, nem, neki kéne. Van-e nálam katalógus? Nincs, mert azt hittem, hogy nem kell a gitár!! Ez az üzlet most nyitott ezen a helyen, előtte ugyanabban az utcában voltak, csak a másik oldalon, de azt elöntötte a víz, így átköltöztek ide. Viszont mivel új, még nincs net, nem tudtam ott megmutatni, milyen gitárok vannak. De természetesen nálam volt a szuperjó telefonom, azon végignézte a választékot, és rendelt 7-8-at, kircsi!
 
Most meg rohanok tovább, mert fallabdázunk, és az az út, ami normális esetben 15 perc, pénteken 2-3x annyi.



 

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr422710501

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása