HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.07. 12:50 gyengetölcsér

Hétfői

Itt már írtam a számlázóprogramomról, amit nem kis küzdelem árán átmásoltam Marian gépére. Most sikerült visszamásolnom a sajátomra, úgy tűnik, minden adat és számla megvan, -megkönnyebbült sóhaj.

Tegnap felfedeztem a podcast-ok világát. A podcast, nekem is utána kellett olvasnom, gyakorlatilag egy rádió-, vagy tv-műsor, amit letölthetsz a számítógépre, vagy okostelefonodra, akkor nézed/hallgatod meg, amikor akarod. Többségük ingyenes, és ha tetszett az adott rész, akkor feliratkozol és az utána következő részeket automatikusan letölti neked. Én elsősorban vicces műsorokat töltöttem le, Eddie Izzard, Louie Spence, Stephen Fry, de van közgazdasági témájú cuccom is (Freakonomics), és Mariannak "Let's learn Hungarian". Most marha menőnek érzem magam, lépést tartok a korral, hehe.

Kaptam levelet a Munkaügyitől, csütörtökön mentem volna amúgy is a havi bejelentkezésre, de most 50 perccel hamarabbra hívtak be, mert a "személyes tanácsadóm" (eddig nem tudtam, hogy van) beszélget majd el velem. Hogy ez miben fog különbözni a megszokottól, nem tudom. Illetve a levélben annyi van, hogy "segítene", ha magammal vinnék olyan papírokat, amik alátámasztják, hogy milyen erőfeszítéseket tettem munkaügyben. Szerencsére egy rakás munkára jelentkeztem, de nem mindegyik küld visszajelzést. A nő, akihez mennem kell, már ismerős, voltam nála egyszer, akkor azt javasolta, hogy ha van internet-hozzáférésem, akkor minden nap nézzem a weboldalukon található munkákat, mert a munkaadók hiába teszik fel mondjuk 2 hétre a hirdetést, ha megvan az elégséges számú jelentkező, akár 3 nap után is leszedhetik. Gondolom, ezt fogja most is mantrázni. Plusz egy kis fenyegetés is van a levélben: ha nem tudom bizonyítani (ők azt írják: "if you cannot show...), hogy aktívan keresek munkát, akkor bele se merek gondolni, hogy mi lesz, juj.

Lorenával levelezgettem, vele még Shetlandon dolgoztam és laktam együtt, mármint egy házban, ő időközben Birmingham-be költözött, és neki is 2 hónapba telt, mire talált munkát, és azt mondta, hogy ő is kb. 100 munkára jelentkezett, és csak néhányukból lett interjú. Megyek is, nézek valamit...

free counters

2 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr112644231

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

gyengetölcsér · http://hidegskocia.blogspot.com 2011.02.07. 18:56:03

Bakker, egy hülye vagyok, véletlenül kimoderáltam a kommentedet! Nem is értem...
A lényeg, tudom, már kitettem az asztalra:)
süti beállítások módosítása