HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.24. 16:59 gyengetölcsér

Most jöttem

a munkanélküliből, említettem, hogy lehet, hogy megyek tanfolyamra. Végülis nem megyek, mert van egy 'work placement' nevű program, aminek keretében egy GAP NI nevű cégnek elküldték az adataimat, ők majd meginterjúvolnak, és keresnek nekem egy céget, ahol 26 hétig dolgozhatok abban a munkakörben, amiben amúgy is szeretnék dolgozni. Ingyen. Azaz fizetést nem kapok, de a munkanélküli járulékot igen, plusz még 15 fontot hetente. Így tapasztalatot szerezhetek, ami jól mutat az önéletrajzon és remélhetőleg könnyebben kapok munkát, vagy az is lehet, hogy a cég, amelyikhez kerülök, a 26 hét leteltével alkalmaz. Ha pedig közben bármikor állásajánlatot kapok -mert a keresést nem hagyom abba- akkor bármikor otthagyhatom a céget. Remélem, összejön, mert azért nem garantált a siker, bár a munkanélkülis nőci szerint minden feltételnek megfelelek (diploma, min. 14 hete inaktív vagyok, meg mittudoménmi). 

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr952687863

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása