HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.22. 19:34 gyengetölcsér

Jelentkezési lapok

Itt vagyok ám, nem tűntem el. Mostanában hetente 4-5-6 jelentkezési lapot töltök ki, gyakorlatilag a cégek 90%-ának nem felel meg az önéletrajz, saját papírjuk van. Persze tök ugyanazokat az adatokat kérik, mint amik a CV-ben szerepelnek, de így nyilván könnyebb nekik összehasonlítani a jelentkezőket. Ugyanakkor annyira rohadt unalmas kitölteni ezeket, és szinte mindegyikben vannak extra kérdések, néha nevetségesek, vagy fölöslegesek. Ezekből gyűjtöttem össze párat:

-recepciós munkához: részletesen le kell írni a munkakör betöltéséhez szükséges tapasztalatokat, mettől meddig, milyen típusú vevők/ügyfelek voltak, a feladataimat, hogyan kezeltem a nehéz helyzeteket.

-"demonstrálja, hogy dolgozott már csapat tagjaként, és mivel járult hozzá ahhoz, hogy a csoport elérje a célkitűzéseit."

-"miért akar az XY cégnél dolgozni?" vagy "miért jelentkezett erre az állásra?", "ha jelentkezése sikeres, milyen pluszt tud nyújtani a vásárlóknak?" (árufeltöltő munka). itt már nagyon ideges voltam, bazmeg, milyen pluszról beszél? feltöltöm a polcokat, nem? Beírtam az első kérdésre válaszul: "I need a job". Eredetileg azt akartam írni, hogy "1,5 éve nincs munkám, szerinted miért jelentkezem árufeltöltőnek?", de aztán Marian lebeszélt róla.

-és minden egyes munkára való jelentkezésnél ki KELL tölteni egy ún. Equal Opportunity Monitoring Form-ot, elvileg ez biztosítja, hogy senkit nem ér hátrányos megkülönböztetés a jelentkezésnél a vallása, bőrszíne, családi állapota miatt. Nem igazán értem, hogy működik, mert ahhoz képest, hogy védelmet nyújt, mindent meg kell adni: vallást (azt is, ha nincs), családi állapotot, bőrszínt, néha még a szexuális beállítottságot is. ha nem töltöd ki a papírt, automatikusan kizárod magad.

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr692681443

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása