HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.02.15. 15:41 gyengetölcsér

Ma megvolt a temetés is,

illetve Marian még nyilván most is ott van a családdal. Itt más a menete a temetésnek, nem megyek bele a részletekbe, én sem értem. 10-kor volt a mise, arra elmentem. Az egyik pap lengyel volt, legalábbis a neve meg a kiejtése alapján. Marian mondta, hogy nem lesz "John remek ember volt, kiváló apa, stb."-féle maszlag, senki nem hülye, tudják, miféle szerzet volt. Ehelyett a lelki dolgokat említették. A mise végén mindenki felállt, a nép kb. fele hazament, a másik fele követte a családot kintre, ahol összegyűltek, és ... nem tudom, mire vártak. Ott volt a halottaskocsi, az emberek, Mariant is láttam pár pillanatra. Még itthon szólt, hogy a mise után jöjjek haza nyugodtan, de gondoltam, megnézem, mi következik, de olyan 10-15 perc után még mindig nem történt semmi, így elindultam.

free counters

Szólj hozzá!


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr402663098

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása