HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2009.09.07. 22:34 gyengetölcsér

Whalsay bicikli-kirándulás

Nehezen születnek a bejegyzések, lehet, hogy szerelmes vagyok? Hm, meglátjuk.

Pénteken volt suli, jól fel voltam készülve, a tantárgy nevét se tudtam, nem volt papírom se, nem tudtam, hol lesz az óra. Az "osztáyunk" ezen a napon 2 főből állt, a másik Louise volt. A tanár, Andrew pedig Edinburghban csücsült és onnan nyomta az okosságokat videókonferencián keresztül. A héten már 50%-kal nő a létszám, Tanya visszajött a szabiról. Ja, de most mondta, hogy nem tud jönni, akkor maradunk ketten. Viszont legalább odáig eljutottam, hogy a jelentkezési lapot leadtam.

Szombaton áthajókáztunk Whalsay szigetére, ami a főszigettől keletre fekszik, lakossága mintegy 1000 fő. Négyen voltunk, Paul, egy Kes nevű új-zélandi pasi (akivel előző nap a fogászaton futottam össze), és ez utóbbi kb. 9 éves kisfia, Eldon. Az egész HATALMAS szigetet körbebringáztuk, tekintve, hogy rossz irányba mentünk, és kis extra utat is meg kellett tennünk. A Kiwik közben leszakadtak, mert a barátaikat is meglátogatták. A kis lila bringám nagyon jól teljesített, én kevésbé, de csak pár helyen kellett tolnom a kétkerekűt. Képeket majd a végén illesztek be, de telefonnal csináltam őket, amilyen hülye vagyok, nem vittem gépet.

A kikötő mellett áll egy ház, a Hanseatic kereskedőház a 17. századból, oda is benéztünk, erről is vannak képek, illetve leginkább erről vannak. Útközben nemigen tudtam kattogtatni, próbáltam lélegezni leginkább.

  a kikötő, a kép alján az a pici, vízben álló ház a 17. századi kereskedőház: nem pingvin, szárított hal (szintén a 17. századból, haha):Whalsay: a kishajó ismeretterjesztő meséi:

free counters

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr201367156

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Gál Éva 2009.09.09. 21:45:00

Csenguskám!
Csoda szép helyeken jársz! Egyre jobban irigyellek.
Nagyon klassz!
Puszillak. Éva
süti beállítások módosítása