HTML

miért éppen Belfast?

Skócia után Észak-Írországra váltottam, elölről kezdődik minden, munka-, barát-, fallabdapartner-keresés, és remélhetőleg rövidebb repülőutak Magyarországra.

Friss topikok

  • ZsuzsaSüti: A harmadik a legjobb szerintem is. De jó lenne, ha az egész blog arculata akkor átmenne kékbe. Hát... (2011.02.25. 13:35) Segítetek?-kiegészítés
  • gyengetölcsér: Köszi mindkettőtöknek, átadtam/átadom Mariannak. (2011.02.15. 17:43) Ma hajnalban
  • Sparrow79: Dehogy vagy. :) (2011.02.07. 19:21) Hétfői
  • Sparrow79: Azt hozzá kell tenni, hogy én még csak az első részt láttam... (2011.02.06. 01:10) Magyar imázs
  • Sparrow79: :))) Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj. (2011.01.28. 22:13) Múlt heti pótlás

2011.01.26. 21:27 gyengetölcsér

Múlt heti pótlás

Hétfőn elmentem a bankba, hogy elintézzem a Netbankot. Múltkor tájékoztattak, hogy azt csak úgy lehet, ha van TeleBankom, amihez viszont PIN-kód kell, az meg egy hét, mire megérkezik. Így most ott kezdtem, erre a nő mosolyogva mondta, hogy "Ma van az első nap, amikor nem kell a TeleBankot aktiválni a NetBankhoz." Ott helyben megcsinált mindent, belépési név, jelszó, mittoménmilyen szám. Én meg azon gondolkodtam, hogy az egész hetemet, itthonlétemet erre szántam, és most nem fog kelleni többször bejönni? Mit fogok csinálni egy hétig?

Marcsi aranyos volt, mondtam neki még otthon, hogy kell vegyek egeret a laptophoz, mert kimúlt szegény, de majd itthon. Erre ő sápítozott, hogy "bemész a kedvenc boltomba?" Melyik a kedvenced, a Saturn vagy a Media Markt (mert én úgy tudtam, hogy az Auchan és a Metro). Erre ő: mindegyik a kedvenc boltom. És majdnem sírásra görbült a szája.

Azt nem is mondtam, hogy utolsó estére is maradt izgalom otthon. Épp levest főztem, veszem ki a borsót a fagyasztóból, és érzem, hogy nem annyira fagyott, mint inkább puha. Megnéztem a többi cuccot is, minden már félig, vagy teljesen ki volt olvadva. Marcsi összepakolt mindent és átvitte a tesójához, és még örültünk is, hogy csak a fagyasztó adta meg magát (ez egy egybeépített hűtő-fagyasztó). Aztán Marian betette a kezét a hűtőbe, és megállapította, hogy az sajnos fűt, nem hűt. Még szerencse, hogy hideg van a lakásban, így nem romlanak meg a cuccok. De ennyit az adóvisszatérítésemről, ami pár hét múlva érkezik. 

Még mindig múlt hét szombat: talákoztam Zolival, aki felajánlotta, hogy újratelepíti az Ablakaimat (Windows), és XP helyett kapok egy Win7-et. Előtte egy hétig küzdöttem a számlázóprogrammal, ez egy ingyenes, de a célnak tökéletesen megfelelő cucc. De mivel ingyenes, nem jár hozzá segítség, és az adatokat sem lehet importálni belőle. Ha megvenném több mint 300 USA dollárért, akkor segítenének. Nem az a feladós fajta vagyok, utánajártam, és segítséggel átpakoltam mindent Marian gépére. Amikor odaadtam Zolinak a gépet, biztosítottam arról, hogy minden adat el van mentve. Éjfélkor megnéztem Marian gépén a programot, csak hogy ugye tuti minden megvan, és az egész hóbelevanc tök üres volt. Se vevők, se számlák, se fizetések. Gondolhatjátok, pánikba estem, ha Zoli már letörölt mindent a gépről, akkor meg vagyok lőve, elveszett minden adat. Gyorsan sms-eztem neki, éjfélkor, hogy még NEEEEEEEEEEEE töröljön! Aztán egy órán keresztül küzdöttem a programmal, és végül NYERTEM! Ott volt minden, ami kellett! Zoli pedig másnap írt, hogy új gépem van, gyors és Win7 és minden! Alig várom, hogy hazaérjek, persze Marcsi azt hiszi, hogy miatta:)

free counters

1 komment


A bejegyzés trackback címe:

https://hidegskocia.blog.hu/api/trackback/id/tr792616679

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Sparrow79 · http://sparrow.uw.hu 2011.01.28. 22:13:33

:)))
Várlak hétfőn vagy kedden, mindegy. :) Majd írj.
süti beállítások módosítása